Coordination Centre

Eén enkel aanspreekpunt voor internationale dossiers op lokaal niveau

Dankzij het Coordination Centre van DEKRA Claims Services genieten klanten van het gemak van één enkel aanspreekpunt en één gesprekspartner voor alle dossiers, ongeacht waar het incident zich voordeed en los van de nationaliteit van de derde partij.

De coördinatiecentra zijn gespecialiseerde, meertalige teams die het communicatieproces stroomlijnen en alle partijen bijeenbrengen die bij het dossier betrokken zijn, zoals experts, advocaten en artsen. Zij helpen onze klanten om internationale dossiers op lokaal niveau af te handelen.

De belangrijkste voordelen van deze dienstverlening zijn:

  • Eén enkel contactpunt

  • Sneller en efficiënter schadebehandelingsproces

  • Geen taalbarrières

  • Grotere tevredenheid bij verzekeringnemers

  • Overeenstemming met binnenlandse en internationale regelgevin

  • Management informatie rapportage over alle landen

  • Eén gesprekspartner ongeacht waar het incident zich voordeed