Outsourcing en overflow

Wij bieden alles wat uw bedrijf nodig heeft om schadedossiers op elk niveau te behandelen

DEKRA Claims Services heeft een jarenlange ervaring als partner voor outsourcing van schadeafhandeling. Ons aanbod bestaat uit een waaier van oplossingen, gaande van volledige outsourcing (externe derde-beheerderscontracten) over het verwerken van bepaalde aspecten van schadeverzekeringsdossiers tot tijdelijke hulp om pieken in de vraag op te vangen. We kunnen onze ondersteuning steeds aanpassen en bieden zowel kant-en-klare pakketten als maatwerk die aansluiten bij uw zakelijke behoeften.

We bieden veel van onze klanten uit de verzekeringssector oplossingen voor outsourcing en overflow. Naast de vanzelfsprekende kostenbesparing – vooral qua investering in personeel – is het grote voordeel van outsourcing van schadeafhandeling dat onze klanten zich kunnen toespitsen op hun kerntaken terwijl DEKRA Claims Services instaat voor gespecialiseerde vakkennis en deskundige dienstverlening.

DEKRA Claims Services kan uw organisatie helpen:

  • Afhankelijk van uw doelstellingen kan u het pakket nauwkeurig afstemmen: de oplossingen van DEKRA Claims Services voor outsourcing en overflow kunnen zodanig aangepast worden, zodat ze perfect in uw bedrijfsvoering geïntegreerd kunnen worden.

  • U houdt de touwtjes in handen: u kunt zo veel of zo weinig van uw schadedossiers aan ons outsourcen als u zelf wil. Hoe dan ook houden wij u volledig op de hoogte via op maat gemaakte managementinformatie.

  • Wij kunnen u ondersteunen met onmiddellijke overname van schadebehandeling (bijvoorbeeld na grote incidenten), schadedossiers voortvloeiend uit een uitloopprogramma en outsourcingoplossingen op lange termijn.

  • Wij kunnen bepaalde bedrijfsfuncties delen waarbij onze DEKRA-teams samenwerken met uw teams, maar we kunnen ook de volledige infrastructuur verzorgen en alle specialisatie en deskundigheid bieden zodat u nieuwe productdomeinen kunt aanboren zonder grote opstartkosten of zware administratieve lasten.